De drie garanties


Tijdbesparing

Heb jij het gevoel dat je onvoldoende tijd hebt voor je klanten waardoor je omzet mis loopt?

Hoe ik zorg voor tijdbesparing?
Samen met jou kijk ik naar:

  • Processen die efficiënter kunnen lopen;
  • Hoe er een vaste structuur voor taken kan worden ontwikkeld;
  • Overizicht in documtenten, waar deze op te slaan.
  • Een duidelijke indeling van mappen in de e-mail inbox, zodat het zoeken naar emails voorbij is;
  • Een overzichtelijke indeling in je agenda, zodat jij in één oogopslag weet wat voor soort afspraak jij over een kwartier hebt (buiten de deur/telefonisch/op eigen locatie).
  • Tools, welke tools kun jij inzetten voor je bedrijf om dingen makkelijker en sneller te maken?
Tijd besparen: bewust omgaan met tijd en planning.

Maatwerk

Waarom het maatwerk is?

Iedere klant en ieder bedrijf is anders, natuurlijk zijn er hier en daar wel overeenkomsten maar geen klant of bedrijf is hetzelfde. Dus betekent dat voor mij dat ik op maat werk.

Wil jij een tool inzetten voor iets anders dan ik in gedachten had? Ik kijk samen met jou wat er mogelijk is.

Heb jij een ander pakket in gedachten dan er hier op mijn website vermeld staat? Samen kijken we naar de mogelijkheden.

Maatwerk werkt! Voor mij en de klant!

Effectief

Effectief werken staat voorop, dat wil zeggen:

Het effect van mijn werkzaamheden is van grootst belang voor de klant. Ik kijk samen met de klant waar het meeste resultaat gehaald kan worden. Voor de klant is het van belang die de taken delegeert die het meest urgent zijn.

Om de meeste effectiviteit te halen maak ik gebruik van de Covey’s Timemanagement Matrix.

Door dit kwadrant te gebruiken is er meteen helder wat wel en niet prioriteit heeft en wat wel en niet belangrijk is voor jouw bedrijf.



Ik zal de klant zeker adviseren om een specialist in te huren hij/zij iets van mij vragen waar ik geen expert in zijn.

Daarnaast zal ik de klant ook adviseren om taken die hij/zij zelf doet uit te besteden mocht ik het nut hiervan inzien.

Als de klant dit van mij vraagt kijk ik ook mee naar de bedrijfsdoelen. Jaardoelen kun je vertalen naar kwartaal, maand en weekdoelen om deze vervolgens om te zetten in acties.

Effectiviteit, bijdragen en doelen behalen


Tijd hebben voor iets anders dan je bedrijf? Een middag vrij?
Lekker winkelen met een vriend(in)?


Besteed alle taken binnen jouw bedrijf
op gebied van office support aan
mij uit en doe alleen nog
de dingen die JIJ LEUK vindt!